Plugg o plugg

Det har väll inte hänt så mycket som kan nämnas här på senaste tiden.
Allt rullar på, vi är dagmatte åt Peggy på eftermiddagarna efter som att jag bara jobbar halvtid så är jag hemma efter 12 nu för tiden. Det tror jag hundarna uppskattar =).
Vi brukar ta en promenad i skogen när jag kommer hem och sen lägger de sig så jag kan plugga någon timme.
Förra onsdagen var jag o ova till Västerås och hon fick (enligt henne) äntligen ta hål i öronen. Hon valde små rosa blommor och de är så fina.
I lördags hade stalle en klutt o kluns hopp tävling. Båda barne var med och red i 30 cm klassen.
Tova red på Glenn som är typ 1,70cm. Allt gick bra, förutom att det första skuttet Glenn tog blev rätt högt så Tova fick en skaplig knyck med huvet så skaplig så hjälmen knäpptes upp... Hon fick lov att stanna och knäppa hjälmen men det gick ju bra det oxå =).
Pontus red (förstås) Molly, som vanligt hade de superfina ridvägar och inte något snabbare än arbetstrav =).
På kvällen hade vi äntligen kalas för Tova. Det var 9 pyamasklädda tjejer som intog huset (vi hade skickat iväg alla killar som bor här). Alexandra var så snaäll så hon ställde upp som moraliskt stöd till mig och även som lekledare =).
Tova fick så fina pressenter! Hela partyt gick finemang och Tova var nöjd o glad. Julia blev kvar här över natten de sov skavfötter i Tovas säng.
I måndags när barnen red galloperade faktiskt Pontus och det gick fin fint! Jag fick givetvis springa bredvid (stånk!!!) men han galloperade i varjefall =).

Har inga nya bilder att lägga ut men när jag tog hit mammas o pappas gamla dator hittade jag korten jag tog på Brage och hans syskon när de var 6 veckor, jag trodde att de korten var borta!

Här kommer korten med Brage som liten skrutt =)





Hade nästan glömmt bort hur gulliga de var =).
Lite tafflig uppdatering. Men det kommer mera och förhoppningsvis roligare framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0