Höstpromenad

I går var hundarna o jag ut o gick i skogen runt lunch. Det var rätt fint väder när vi gick, men efter ca 10min så tror jag att himmelens alla portar öppnade sig över oss. Det kom en störtskur, kan man väll lugnt säga!
När mamma hade vart hit o hemtat Peggy så stack vi direkt till Hallsta för att grattulera svärmor på födelsedagen! Vi fick både mat o fika (och det klagar men ju inte över) =). När vi kom hem tog vi en promenad med Alexandra o Dylan. Vi tackar för sällskapet!
I dag var det hur fint väder som hellst så jag bestämde mig för att plugga senare och passa på att gå ut med hundarna i det fina vädret, det är lika bra att passa på man vet inte hur länge det varar! Vi tog bilen ner till badhuset...
Först gick vi i "kohagen" och sen så gick vi ner till "Sättern" och vidare ner till slussarna och förbi bruks- o äppelparken och så tillbaka till badhuset.

Kom till och med ihåg att ta med mig kameran!

Fina Brage!



Till en början fick bara Peggy gå lös - jag ville kolla ordentligt att det inte gick några får i hagen fortfarande! Efter en stund fick även Brage gå lös. När vi hade gått genom hela den delen av hagen där fåren kunde ha gömmt sig och jaf fortfarande inte sett ett enda får så fick även Loke vara lös ett tag. Här är det fullt bus =)





Här letas det godis för fullt!



Det är synd att kameran inte är den bästa! Det var så fina färger i bakgrunden...



Här går vi över bron vid "Sättern"



Fick faktiskt alla att sitta stilla en liten stund så jag kunde ta kort vid slussarna. Loke har lite svårt med att sitta stilla =)



Ett av de gammla bruksbyggnaderna nere vid kanalen.




Nu lär jag väll få sätta igång och plugga kan jag tro =)

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Strandlund

Pluggar du för någe? Jag funderar på om jag ska börja plugga igen men vet inte helt säkert vad än.

Är du hemma på dagarna och pluggar eller jobbar du och pluggar på em??

2009-10-05 @ 19:01:41
URL: http://fairytail.bloggagratis.se/
Postat av: Sussi

Jag pluggar företagsekonomi A. Än så länge jobbar jag på förmiddagarna och pluggar på eftermiddagar o kvällar o helger =)

Det finns skitmycket roligt att plugga!

2009-10-08 @ 22:41:52
URL: http://www.nogg.se/brage&loke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0